۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

جمهوری اسلامی یا بی فرهنگ متمدن( یعنی گنجاندن دو کلمه متضاد در کنار یکدیگر

ماندند این است که بگوید تلخه شیرین یا بی نمکه شور
اصلا در ذات اسلام دموکراسی و جمهوری جایی ندارد همیشه یک فرد که با خدا
ارتباط داشته یا افرادی که خود را حضرت و نزدیک به خدا میدانستند قوانین
را وضع و اجرا می کردند.
حتی اگر تمام افراد جامعه در موردی بخواهند تصمیم بگیرند یکنفر میتواند
تصمیمشان را نفی کند.
به همین سبب احتیاج به شورای نگهبان است.
مثلا اگر ما ایرانیان در یک تصمیم همگانی بگویم سنگسارو تازیانه زدن به
انسان ناپسند و مخالف حقوق بشر است یا حتی ساده تر بگویم دیده شدن موی زن
هیچ تحریک جنسی در من ایرانی ندارد و فقط عربها بعلت تنبان شل با دیدن مو
تحریک جنسی میشوند بنابراین امروزه احتیاجی به پوشش روسری و چادر
نمیباشد.
ستون اسلام به لرزه در آمده و حتی با رای اکثریت مردم آن یکنفر
دیکتاتور(جانشین خدا) این قانون را ملغی و مخالف با اسلام و شما را واجب
القتل میداند.
بطور کلی در این نوع حکومت شما را میتواند به سبب اندیشه مخالف خیلی راحت
اعدام کرد در اسلام زندانی سیاسی معنی ندارد چون شما با حکومت الهی
مخالفت کردید و واجب القتل هستید.
اصلا اندیشه آزاد یعنی چه؟ حزب سیاسی یعنی چه؟
حزب فقط حزب الله و رهبر فقط روح الله
تمام پول وسرمایه مردم دست رهبر که میتواند صبح تا شب واسه حکومتش و دین
اسلام تبلیغ کنه ولی حالا اگه من یک وبلاک ناقابل بزنم و از مضرات و
خرافات دین صحبت کنم فیلترش میکنه
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟
از چی میترسی؟
اندیشه آزاد با دین نمیشه؟
من باید دینو نقد کنم و شما در مقام دفاع جواب بده ؟
ولی بجای جواب فقط ناسزا میگن.
از کتاب میترسه؟
علم بزرگترین دشمن دین است واسه همینه هر جا میرسیدند اول کتابخانه رو آتیش میزدند.
شما با علم متوجه میشی زمین به دور خورشید میچرخه و در انجیل چرت نوشته
شما با علم متوجه میشی که با الاغ و سوخت کاه و یونجه حضرت نمیتونه
فضانوردی کنه باید سفینه و سوخت اتمی باشه تا بشه و در قران چرت نوشته

۱ نظر:

  1. سلام دوست عزیزم . به بهترین وجهی واقعیت ها رو بیان کرده بودین . کیف کردم . بعد از مدت ها 4 کلمه حرف حساب خوندم . خیلی عالی بود . ممنونم




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف